вівторок, 2 червня 2020 р.

Методичний проєкт

  

Інноваційна діяльність закладів освіти Межівської селищної ради  у 2020/2021 навчальному році

Акутуальність проєкту:

•      Реформування освіти України, приведення її до вимог та стандартів європейської освіти спонукає до запровадження інноваційних діяльнісних підходів у створенні Нової української школи.
•       Впровадження та формування компетентнісного підходу як ключового чинника освітнього процесу вимагає ефективних змін щодо методики викладання, структуризації навчального матеріалу та вагомості його змісту.
•       Даний процес є неможливим без професійного розвитку педагога, його самоосвітнього процесу та безперевного вдосконалення педагогічної майстерності.
•       Усвідомлення педагогом та вміння організувати навчальний процес на платформі партнерства та доброзичливості є необхідною передумовою високого рівня формування компетентностей та  засвоєння знань.


Завдання проєкту:

•       Забезпечення  передумов для реалізації завдань Нової української школи.
•       Забезпечити усвідомлення та знання нових вимог щодо планування діяльності  шкіл у контексті НУШ.
•      Впровадження інноваційних технологій  в управлінській діяльності функціонування закладів освіти ОТГ.
•       Вдосконалення педагогічної майстерності педагогів щодо реалізації компетентнісних підходів через використання новітніх педагогічних технологій у навчальному процесі .
•       Формування професійних компетентностей педагогів та керівників  шкіл  з метою забезпечення реалізації  проекту Нової української школи та повноцінне забезпечення її візії як майбутньої школи в суспільстві.
•       Накреслення основних стратегій планування та реалізації навчально-виховного процесу  школи.
•      Вироблення напрямків та засад співпраці  школи та громади
•       Закріплення ролі громади щодо активної співучасті у забезпеченні функціонування  та діяльності закладів освіти.
•      Вдосконалення навиків педагогів щодо володіння та практичного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному середовищі.
•       Формування вміння створювати мережеві  управлінські та навчальні проекти та електронні платформи з метою дистанційної підтримки навчального середовища учня та організації професійної діяльності учителя.
•       Створення мережевої платформи даного проекту та надання  доступу до матеріалів   в он-лайн режимі.

 Очікувані результати:
  

•      1.Напрацювання  моделі інноваційної школи та винесення її на обговорення громади.
•      2.Активне залучення влади, батьківської спільноти  щодо участі в організації діяльності НУШ .
•      3.Підготовка вчителя –модератора новітніх педагогічних технологій.
•      4.Досягнення високого рівня формування ключових компетентностей.
•      5.Створення умов для рівного доступу до якісної освіти.



Основні етапи виконання проекту
 в хронологічній послідовності

                                                І етап-підготовчий
(серпень-жовтень 2020 року)

•      1. Інформування учасників проекту про його мету, завдання та очікувані результати (серпень 2020 року).
•      2. Виявлення очікувань педагогів щодо формування якісно нового типу професійного іміджу, в якому поєднується високий професіоналізм, інтелігентність, соціальна значущість і творчі засади, вміння працювати з дітьми, розвивати самостійність учнів у здобутті знань.
•      3. Тренінг для заступників директорів з НВР «Інноваційна діяльність закладу освіти у контексті НУШ» (вересень 2020 року).
•      4. Тренінг для практичних психологів: «Від глибини  знань до компетентностей» (вересень 2020 року).
5. Дискусійна зала для директорів: «Попит громади на якісну освіту та її роль у функціонуванні шкіл Межівської селищної ради »( жовтень 2020 року)
                
                          ІІ етап Реалізації проекту  (листопад  - грудень 2020)

•      Навчання  директорів закладів освіти  «Використання мережевих проектів в управлінській діяльності та доцільність використання блогу у освітньо- виховному процесі на уроках» (листопад 2020 року).
•      Інноваційні підходи в організації професійного зростання педагогів.
•      Інтегроване навчання як засіб формування компетентностей учня .
•      Альтернативні джерела професійного зростання вчителя.
•      Створення освітніх просторів  
·       
     ІІІ етап. Коригування і аналізу (лютий - квітень 2021 р.)

•      1.Педагогічна конференція для керівників ПМК вчителів базових навчальних дисциплін «Пріоритетні напрямки діяльності  школи у контексті НУШ»
•      2.Підсумковий круглий стіл «Створення моделі інноваційної школи»
•      5.Видання  посібника з висвітленням напрацювань і матеріалів проекту.
•      6.Заповнення  мережевої сторінки проекту.

    ІУ етап. Підсумковий. 
Практична конференція для вчителів, що мають педагогічні звання: «Формування нового освітнього середовища для якісних освітніх послуг учасникам освітнього процесу засобами компетентнісного навчання  із застосуванням наскрізних ліній»

Немає коментарів:

Дописати коментар